یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
ساوه

حوزه/امام جمعه شهرستان ساوه گفت: ترور مردم بی دفاع لبنان و شهادت رهبر مقاومت خوی درندگی اسرائیل را برای همه آشکار کرد.ولی جنایتکاران بسیار کوچکتر از آن هستند که بتوانندبه ساخت مستحکم مقاومت صدمه ای وارد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،حجت الاسلام رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت:امروز دل حزب الله و دل مسلمان شکسته شده است.

وی با اشاره به آیه "وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ "اظهار داشت:در فرهنگ قرآن کریم انسان نمیمیرد بلکه انسان مرگ را می‌میراند,در فرهنگ قرآن شهید، زنده وارد برزخ می شود.

وی در ادامه بیان کرد :شهادت در راه خدا مانند سکه ایست که دو رو دارد،یک روی شهادت لقاالله است و آن روی سکه،رو سیاهی برای دشمنان اسلام ودشمنان علی (ع)و اولاد اوست.تاریخ نماینگر تمام اینهاست ؛امروز حرم سید الشهدا و اربعین حسینی نشانگر این است که حزب الله تا ابد باقیست و حزب شیطان نابود میشود.

امام جمعه ساوه با اشاره به بیانات رهبری،خاطر نشان کرد:ترور مردم بی دفاع لبنان و شهادت رهبر مقاومت خوی درندگی اسرائیل را برای همه آشکار کرد.ولی جنایتکاران بسیار کوچکتر از آن هستند که بتوانندبه ساخت مستحکم مقاومت صدمه ای وارد کنند ویقیناًهمانطور که خون سردار سلیمانی عزیز آزادگی را در جهان بیدار کرد خون این شهید بزرگوار هم دین اسلام و آزادمردی را در جهان بیدار خواهد کرد.

حجت الاسلام رحیمی در پایان با اشاره به آیه قرآن گفت: تا زمانی که استکبار هست تا زمانی که ظلم پابرجاست ما اسلحه بر زمین نخواهیم گذاشت و اگر رهبر فرزانه مان اشاره کند ما جانمان را فدا خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha